Alla inlägg den 19 februari 2015

Av krejsenkatt - 19 februari 2015 14:48

 

I utkanten av Angora City finns en jägarskola för hundar. Krejsen och Mojjen har bra koll på när hundarna är ute på rast -Att reta upp hundar är det enklaste man kan göra , säger Mojjen. Med deras mindre utvecklade hjärna (enligt Mojjen) är de lätta att reta upp.Det är som att köra bil , det är bara att starta och gasa,säger Mojjen. Nu har ju förvisso Mojjen aldrig kört bil , men om nu husse klarar av det så kan det inte vara allt för hög svårighetsgrad.Först står man på behörigt avstånd när man retar upp hundarna, sen den planerade flyktvägen över planket och då ska hundarna vara max en noslängd ifrån.

-Men varför jagar då det här lågt stående djuret oss när dom aldrig får fatt i oss, undrar Krejsen när dom flyr undan.

-Dom hoppas väl på att vi ska göra bort oss eller också förstår dom inte bättre, sa Mojjen

-Men det kommer ju aldrig hända, sa Krejsen

-Inte en chans sa Mojjen när han plötsligt inte fick nåt fäste och gled nerför planket. Klorna, dom förbannade klorna,matte klippte dom så jag inte skulle riva sönder husses nya fåtölj. Hur kunde jag glömma bort det .Om jag överlever det här så ska jag gå lös på fåtöljen så fort klorna växt ut.


#hund #katt

Presentation


Krejsen Katt är en tecknad seriefigur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards